Imi place filmele de nu mai pot! (Licenta Poetica)

Ma inclin!

Primul post sau cum le zice americanul „Hello world”. Cine’s eu? Pai, eu is Alexoiu si una din marile mele pasiuni is filmele. Ma uit la toate, nu imi plac toate, insa vreau sa le vad pe toate.

Mi-am pierdut si eu multe ore din viata uitandu-ma la filme foarte bune sau la filme extraordinar de proaste. Asa ca am zis sa impart parerile mele despre filmele pe care le voi vedea de acum incolo cu voi, oricare ati fi voi: iubitori de filme, redirectari de la Google sau prieteni mei.

Sa ii dam bataie!

Lasă un răspuns

Nor etichete

