Imi place filmele de nu mai pot! (Licenta Poetica)

Bilant lunar : Ianuarie 2010

M-am decis ca la fiecare final de luna sa fac un bilanț al tuturor filmelor pe care le-am văzut în luna ce a trecut. Asa ca prima luna a trecut, primul bilanț este făcut.

Ianuarie 2010:

In aceasta luna am văzut, în total, am văzut 18 filme. Daca as putea sa le împart pe categorii, atunci as putea spune ca am văzut cam asa: 5 horror-uri, 7 drame, 6 comedii și un singur thriller

Am reușit sa scriu despre 16 filme din cele 18 vizionate. Lista completa de filme văzute de mine în luna ianuarie arata cam asa:

Jennifer’s Body (2009) – gen:  Horror

Dogville (2003) – gen: Drama

Sorority Row (2009) – gen:  Horror

Case 39 (2009) – gen:  Horror

Up in the air (2009) – gen: Comedie + Drama

The Blind Side (2009) – gen: Drama

The Stepfather (2009) – gen:  Horror

The Road (2009) –  gen: Drama

The Men Who Stare at Goats (2009) – gen: Comedie

An Education (2009) – gen: Drama

New York, I Love You (2009) – gen: Drama

The Ugly Truth (2009) – gen: Comedie

Import/Export (2007) – gen: Drama

Idiocracy (2006) – gen: Comedie

The Informant! (2009) – Informatorul! – gen: Comedie

A Serious Man (2009) – gen: Comedie

Quarantine (2008) – Carantina – gen:  Horror

Law Abiding Citizen (2009) – gen: Thriller

Lasă un răspuns

Nor etichete

