Imi place filmele de nu mai pot! (Licenta Poetica)

27 Dresses (2008) este o comedie romantica regizata de Anne Fletcher şi scrisa de către Aline Brosh McKenna. In distribuție ii avem pe Katherine Heigl și pe James Marsden. Eu nu am văzut filmul la timpul lui și, din nebunie și nebunie, m-am uitat la el – proasta alegere.

27 Dresses (2008) ne spune povestea lui Jane care este genul de persoana care ii pune pe alţi înaintea sa în ideea în care sora ei mai mica se cuplează cu cel de care ea era îndrăgostită, iar ea le organizează celor doi nunta. Tipa era obsedata de nunti, însa în sensul bun al cuvântului, având la activ 27 de nunti la care a participat ca domnişoară de onoare. Intre timp apare un jurnalist care scrie despre nunti si cred ca ajunge cu aceasta prezentare. Este evident ce se va întâmplă cu Jane care începe sa aibă o chestie cu jurnalistul. Filmul asta îţi demonstrează ca dacă ai văzut o com-rom le-ai văzut pe toate – atât de prost e.

Ca sa fiu si mai exact:  27 Dresses (2008) este o glumita de film. Acel gen de comedie romantica cretina, de neaplicat în realitate care manipulează mințile copchilelor din ziua de azi  şi le face sa creadă ca viata e frumoasa ori ca tot ce li se va întâmpla va fi cu un mega happy-end. Nu vreau sa fiu asa negativ, însă asta e realitatea. Filmele de genul acestuia asta fac şi trăiesc cu speranța ca doar publicul feminin şi mai naiv poate sa placa asa ceva.

Iar dacă e sa vorbim despre scenariu –  dacă ar trebui sa ma rezum doar la un cuvânt acela ar fi:  jale. Nici măcar cu un dram de originalitate, comun si extraordinar de previzibil. Dialogul este atât de cheesy şi îndepărtat de real încât ai momente în care te crucești ca ai auzit ce ai auzit.

Si ca o scuza ca am privit porcarioara de film pana la final este aceea ca în ea joaca Katherine Heigl a cărui fan sunt şi pe care am văzut-o de curând într-o comedie romantica ok şi anume The Ugly Truth . Ma bucur ca Katherine Heigl începe sa facă o selecţie mai buna a rolurilor pe care le joaca şi, pe viitor, nu va mai apărea în bombe de genul 27 Dresses (2008).

Nu vreau sa mai pierd timp sa scriu despre acest film fiindcă deja mi-a mâncat aproape 2 ore din viata, ore ce nu le voi mai recupera niciodată.

PRO SI CONTRA 27 Dresses (2008) :

  • Sa începem cu ceea ce a fost ok:  Katherine Heigl
  • Sa terminam cu ceea ce e greşit: Deloc original, comun, previzibil, scenariu+dialog amuzant de proaste, poante de 5 bani şi dacă ar fi sa mai limitez la un cuvânt acela ar fi penibil

Recomand acest film şi vouă? Răspunsul direct şi scurt este NU! Nu iţi pierde timpul cu bomba asta.

Nota lui Alexoiu pentru acest film este 4/10.

PĂRERILE ALTORA:

  • Prima impresie pe care am găsit-o pe net despre acest film m-a întristat un pic. Pe DivercityCafe am citit ca acest film este foarte reuşit si ca cele 2 ore din viata ta pe care le pierzi uitându-te la el merita pe deplin. Funny este ca postul este publicat de un Cristi
  • Pe Uce.ro am citit o cronica care considera acest film nici foarte reusit, dar nici foarte prost.
  • Pe blogul lui Ciprian am găsit o cronica ok a acestui film ce se termina cu concluzia cum ca acest film este bun
  • Prima cronica ce are legătură şi cu realitatea am găsit pe Filmblog.ro ce pune filmul în categoria „celor multe”.
  • Zoso a făcut o alegere buna in legătura cu 27 Dresses (2008) si i-a acordat doar 5 minute după care a renunțat – decizia corecta

Comments on: "27 Dresses (2008) – 27 de rochii" (1)

  1. L-am vazut, e super filmul !

Lasă un răspuns

Nor etichete

