Imi place filmele de nu mai pot! (Licenta Poetica)

Am inceput acest blog in ianuarie 2010. A trecut ceva timp de atunci si dupa o mica autoanaliza mi-am zis ca e momentul unei schimbari. Nu am vrut sa scriu review-uri care contin multe informatii ce dezvaluie foarte multe despre filmele pe care le comentez si astfel am exprimat doar niste opinii destul de generale despre filmele luate in vizor de mine.

M-am decis sa schimb vechiul mod de a scrie – si anume un preview simplut al filmului destinat celor care doresc sa urmareasca pe viitor filmul – cu ceva mai ok: un review care prezinta foarte multe info despre film si e adresat, in cea mai mare, persoanelor ce au vizionat deja filmul.

Nu stiu daca schimbare e benefica sau nu, insa, ca un fel de autodezvoltare, mi-am zis ca trebuie facuta.

Lasă un răspuns

Nor etichete

