Imi place filmele de nu mai pot! (Licenta Poetica)

The Final (2010)

Un review dupa atat amar de timp😀 Nu stiu exact acel singur lucru care m-a facut sa nu mai scriu pe blog, insa acum nici nu mai conteaza atata timp cat sunt aici! Oh da, am revenit! Si cu ce film..

Se face ca pe net se spune despre un film  horror ca este bun. Se face ca lumea crede ca oameni aia terifiati de film spun adevarul. Se face ca populatia downloadeaza filmul si isi ia teapa.Ghiciti unde ma aflu in aceasta ecuatie? :))

Premisa lui The Final (2010) este foarte ok: copii tocilari / ciudati se razbuna pe copii cool si batausi. Ba chiar ii aduna pe toti batausi laolalata si incepe sa ii maltrateze si sa ii violenteze in tot felul de moduri. Dupa cum se prezinta situatia, ai impresia ca o sa te astepte un gore fest. Nu pot nega ca unele faze au fost destul de fucked up (vezi taiatul degetelor de la minutul 56- glumesc), insa nu indeajuns. Povestea filmului v-am spus-o eu mai sus. Daca stai oleaca si te gandesti cum ar putea degenera un astfel de film iti dai seama exact de ceea ce se intampla in aceasta pelicula – nu glumesc!  Nu a surpins pe nimeni cand gasca de copchii tocilari a inceput sa se certe intre ei sau cand unul din copchii cool reuseste sa scape si tot asa. Filmul este slab jucat si prost scris.

Imi e oarecum rusine ca scriu un review despre un film horror care mi-a mancat o ora jumate din viata mea. Imi e si mai rusine ca am ascultat parerile altora in legatura cu acest film – macar de il alegeam de unul singurul …Nu are rost nici sa mai pierd timp sa scriu despre el.

PRO ŞI CONTRA The Final (2010) :

  • Sa începem cu ceea ce a fost ok:  Cateva momente fucked-up + premisa buna
  • Sa terminam cu ceea ce e gresit:  Clisee, prost jucat , scenariu previzibil

Recomand acest film și vouă? Răspunsul direct și scurt este NU! The Final (2010) este un film horror ieftin care nu se diferentiaza cu nimic fata de restul filmelor de groaza aparute in ultimul timp.

Nota lui Alexoiu pentru acest film este 4/10.

De obicei, aici exista rubrica parerile altora. Din pacate, nu prea am gasit multe review-uri legate despre acest film( a se citi:  nu am gasit deloc), insa am citit cateva comentarii pe Cinemagia si m-am ingrozit – am dat cu copy la unul din ele mai jos:

„Capodopera!!! O poveste total diferita de altele…nota -10”

Lasă un răspuns

Nor etichete

