Imi place filmele de nu mai pot! (Licenta Poetica)

Chloe (2009)

Julianne Moore, Amanda Seyfried si Liam Neeson. Unde? In Chloe (2009). Interesant, nu? Am urmarit acest film cu mult înainte de a se lansa. Am avut impresia ca va fii un bun spre foarte bun. Distribuție buna este, sex este,  regizorul lui The Sweet Hereafter este si el..rămâne doar de văzut filmul.

Mereu am un sentiment ciudat atunci când aștept un film și sunt foarte dezamăgit după vizionare. Din păcate, acest sentiment devine din ce in ce mai normal căci nu prea am mai vazut nimic care sa ma impresioneze.  Povestea filmului suna ca un „Trădați în dragoste”: o soție angajează o tanti ușoară sa ii seducă bărbatul…dar planul ei nu merge exact cum și-a imaginat și acum toata familia sa este in pericol.  Am căscat de câteva ori doar cât am scris sinopsis-ul de mai sus. Nici sa pierd timpul cu cât de banal și plin de clișee este acest film si cum am mai văzut pelicule asemănătoare de mi-a venit rău. Script-ul e infantil, iar personajele nu sunt create într-un mod realistic.

De ce acest film? Am mai zis-o: Julianne Moore, Amanda Seyfried si Liam Neeson. Filmul este remake-ul nereușit al lui Nathalie… (2003), un alt film nereușit.  Niciodată nu o sa înțeleg de ce cineva se gândește sa refacă un film care nu a fost grozav: de dragul artei oare?

PRO ŞI CONTRA Chloe (2009)  :

  • Sa începem cu ceea ce a fost ok:  Distributie si acting ok
  • Sa terminam cu ceea ce e gresit:  Clisee , scenariu prost si previzibil

Recomand acest film și vouă? Răspunsul direct și scurt este NU! The Final (2010) este un film horror ieftin care nu se diferentiaza cu nimic fata de restul filmelor de groaza aparute in ultimul timp.

Nota lui Alexoiu pentru acest film este 5/10.

Lasă un răspuns

Nor etichete

